0800 237 8745 Bel ons Verzoek om terug te bellen

Ongediertebestrijding voor hotels

Commerciële ongediertebestrijding voor hotels om het imago en het welzijn van gasten en personeel te beschermen.

Een hotel met succes leiden vereist heel wat commercieel inzicht en organisatietalent, dat is een feit. Net zoals het een feit is dat betalende hotelbezoekers niet bereid zijn hun kamer te delen met ongedierte. Ze kunnen ernstige gezondheidsrisico's veroorzaken voor werknemers en gasten en bij een infestatie hebben ze een negatieve invloed op uw gasten en reputatie. 

Hotels beschermen tegen schadelijk ongedierte

Rentokil biedt ongediertebestrijding, knaagdierbestrijding en hittebehandeling tegen bedwantsen voor hotels. Zowel in grote hotelketens als in kleinere hotels zorgt Rentokil Pest Control ervoor dat u zich geen zorgen hoeft te maken om ongedierte en de gevolgen hiervan voor uw reputatie. Zelfs al slaagt het ongedierte er in uw hotel binnen te dringen, dan nog krijgt Rentokil Pest Control de situatie snel weer onder controle.

 

24/7 digitale plaagdierbeheersing op afstand

Toonaangevende digitale plaagdierbeheersingsoplossingen waarschuwen onze servicemedewerkers voor plaagdieractiviteit. Digitaal ongediertebeheer biedt effectieve en efficiënte controle waarmee u ongedierte proactief kunt bewaken, beheren en voorkomen.

Gegarandeerde beleving voor uw gasten

Plagen, vooral bedwantsen, worden snel behandeld door de experts van Rentokil. De behandelingen hebben geen bijwerkingen, in feite kunnen de kamers en omgeving snel worden ingezet zonder overlast te brengen aan uw gast en economische verliezen te beperken.

Een aanspreekpunt zorgt voor consistentie. Ook bij meerdere vestigingen

Met meer dan 250 gecertificeerde service medewerkers technici in meer dan 80 landen bieden we consistente ongediertebestrijding oplossingen in iedere regio. We werken volgens strikte standaardprocedures die lokale wet- en regelgeving ondersteunen voor overeengekomen Service Level Agreements.

Baanbrekende oplossingen

Nieuwe technologie en innovaties zorgen ervoor dat onze producten en dienstverlening aangepast wordt aan de veranderingen waar u mee te maken krijgt.Denk hierbij aan soorten plagen door klimaatverandering en wettelijke eisen en aanscherpingen.

Effectieve oplossingen die kostenbeheersing ondersteunen

Onze gepersonaliseerde behandelingen voor ongediertebestrijding, en -preventie zijn ontworpen om hotels te beschermen en tegelijkertijd kostenbeheersing te bieden. Onze oplossingen zijn ontwikkeld om de risico's van economische verliezen die de winst en reputatie van uw hotel aantasten, te beperken.

Punctuele en gedetailleerde rapportage

Rentokil heeft myRentokil geïmplementeerd, het complete en geïntegreerde online rapportagesysteem voor de beheersing, bestrijding en monitoring van ongedierte. Dit systeem stelt u in staat om snel inzicht te hebben in het geval van ongedierte dat uw hotel binnendringt en biedt u direct toegang tot rapportages. myRentokil is toegankelijk vanaf smartphones, tablets en pc's.

Geïntegreerde plaagdierbestrijding in hotels

Om onaangename ongemakken te voorkomen, dienen hotels en B&B’s te voldoen aan strenge kwaliteitsnormen en aan de verwachtingen van hun klanten. Onze ongediertebestrijding, knaagdierbestrijding en vliegenbestrijding worden met discretie uitgevoerd om u een blijvende bescherming te garanderen tegen muizen, ratten, bedwantsen, kakkerlakken, vliegen en ander ongedierte.

Rentokil werkt volgens IPM en biedt hiermee een geïntegreerde service voor ongediertebestrijding en garandeert oplossingen op maat passend bij uw behoeften, wensen en mate van last. Bij het opstellen van een IPM plan wordt uitgegaan van de volgende stappen:

Inspectie

Het verzamelen van alle gegevens die nodig zijn om de plaagdier risicogebieden, de kwaliteit van de huishouding, hygiëne en wering in kaart te brengen.

Determinatie

Het vaststellen van de diersoorten, gedrag en leefwijze en het opstellen en vastleggen van maatregelen om de plaagdier risico's te kunnen beheersen. Daarbij worden de verantwoordelijkheden van opdrachtgever en opdrachtnemer vastgelegd.

Behandeling

De uitvoering van de overeengekomen werings-, detectie- en bestrijdingsmaatregelen zoals in de rolverdeling is vastgelegd, alsmede de verslaglegging van de uitgevoerde werkzaamheden, de bereikte resultaten en de openstaande risico’s.

Evaluatie en verbetering

Samen met de klant wordt teruggekeken naar de bereikte resultaten in de afgelopen periode en worden zo nodig corrigerende acties opgesteld. Voorts worden voor de komende periode doelstellingen ter verbetering van het IPM plan opgesteld.

Onze klanten vertellen

Mövenpick Hotel Den Haag

Rentokil is een professioneel bedrijf, dat weet wat nodig is om vogels of ander ongedierte te vermijden

KeyOkay

Muizenbestrijding van Rentokil werkt

Zoku Amsterdam

Rentokil weet precies waar wij in de hotelsector naar zoeken

Digitale ongediertebestrijding

Een reeks oplossingen voor plaagdierbeheer met IoT-functionaliteit die zakelijke klanten inzicht geven in ongedierteactiviteit, rapportages voor auditeurs, grafieken bieden om plagen proactief te voorkomen en te beheersen.

Over Rentokil

Sinds 1936 is Rentokil gevestigd in Nederland. Met meer dan 350 medewerkers worden we gezien als de nummer 1 in ongediertebestrijding en -preventie. Onze innovaties dragen bij aan het oplossen van overlast door plaagdieren, verduurzaming en vermindering gebruik van tox.