Hotel

Hotels

Neem 24/7 contact met ons op via 0800 022 6600  of mail ons

De experts in ongediertebestrijding sinds 1936

Ongediertebestrijding met respect voor mens en milieu

Altijd een servicemedewerker bij u in de buurt

Hotels

Een hotel met succes leiden vereist heel wat commercieel inzicht en organisatietalent, dat is een feit. Net zoals het een feit is dat betalende hotelbezoekers niet bereid zijn hun kamer te delen met ongedierte. Zowel in grote hotelketens als in kleinere hotels zorgt Rentokil Pest Control ervoor dat dit niet hoeft te gebeuren. Zelfs al slaagt het ongedierte erin uw hotel binnen te dringen, dan nog krijgt Rentokil Pest Control de situatie snel weer onder controle.

Het is erg belangrijk om de risico's in elk gebied van het hotel te identificeren en in kaart te brengen, zodat er een bestrijdings- en preventieprogramma op maat uitgewerkt kan worden.

Wilt u meer informatie over de service die wij bieden? Bel ons via 0800 022 6600 en maak een vrijblijvende afspraak met één van onze ongediertespecialisten.

Hotelkamers

Het ergste wat u kan overkomen in een hotelkamer is een besmetting van bedwantsen en andere bijtende insecten. Bedwantsen vormen een toenemend gevaar voor hotels overal ter wereld, omdat er steeds meer internationale gasten komen die zich vaak verplaatsen van het ene naar het andere hotel.

Wilt u meer weten over de ongedierterisico's in uw hotel? Doe uw eigen risicobeoordeling.

This video player requires JavaScript.

Bedwantsen bestrijden

Wanneer het om bedwantsen gaat is het van essentieel belang om onmiddellijk te reageren - vroegtijdige detectie en behandeling kunnen de verspreiding van de plaag naar andere delen van het hotel voorkomen. Rentokil biedt verschillende manieren om bedwantsen te bestrijden. De meest effectieve bestrijding is de Entotherm hittebehandeling . Entotherm doodt zowel de volwassen bedwantsen als de eitjes. Ook kunnen we bedwantsen bestrijden met insecticide. Insecticide doodt de eitjes niet, waardoor er meerdere behandelingen nodig zijn.

This video player requires JavaScript.

Keuken en restaurant

De keuken, het restaurant en andere plaatsen in uw hotel waar uw gasten kunnen eten, moeten extra beschermd worden tegen een besmetting van muizen, ratten, vliegen en kakkerlakken aangezien zij vaak dragers zijn van ziekten. Deze plaatsen vergen een pro actieve aanpak.

Als het ongedierte niet effectief aangepakt wordt, loopt u het risico dat het zich verspreidt naar andere delen van uw hotel. Dit kan tot overlast leiden voor u en uw gasten.

Andere ruimtes binnen

De andere zones van het hotel zoals de sportaccommodatie en de achtergebouwen lopen een minder groot risico, maar toch moeten ze opgenomen worden in het ongediertepreventie en -bestrijdingsplan.

Rondom het hotel

Rentokil voorkomt en behandelt ook ongedierteproblemen in de onmiddellijke omgeving van uw hotel, zoals het verwijderen van wespennesten en het weren van vogels. Ook staan wij u graag bij om de directe omgeving te beschermen tegen alle andere soorten ongedierte.

Ongediertebestrijding voor hotels

Rentokil beschermt hotels tegen ongedierte aan de hand van een serviceplan op maat. Dit plan wordt opgesteld op basis van uw specifieke situatie en problemen.

Dankzij ons nationaal netwerk van meer dan 275 bestrijdingstechnici is er altijd een ongediertebestrijder in de buurt wanneer u er één nodig heeft. Hierdoor kunnen we ook in uw hotel een betrouwbare service leveren met regelmatige inspecties en zelfs een elektronische controle tegen muizen, zodat u en al uw gasten heel het jaar door een goede nachtrust hebben.

Onze bestrijdingstechnicus voert regelmatig inspecties uit om de lokazen te inspecteren, de eerste tekenen van een besmetting vast te stellen, de potentiële gevaren te identificeren en om u advies te geven over de mogelijkheden om een ongedierteplaag te voorkomen of om de risico's te beperken.

Naast de ongediertebestrijding en ongediertepreventie, verzorgt Rentokil online en klassikale trainingen voor uw medewerkers zodat zij vroegtijdig de tekenen ongedierte in het algemeen, of bedwantsen specifiek kunnen leren herkennen.

Rentokil helpt niet alleen het hotelmanagement bij de discrete, snelle en efficiënte aanpak van het ongedierteprobleem. Ons digitale rapportagesysteem kan gebruikt worden om het roomservicepersoneel en de housekeeping te laten zien met welk ongedierte ze te maken hebben.

Indien u verantwoordelijk ben voor een keten van hotels, is het mogelijk om alle hotels te integreren in één enkele overeenkomst. Een nationale account manager zal uw aanspreekpunt zijn, terwijl alle locaties worden bediend door een lokale bestrijdingstechnicus en supervisor.

Wilt u meer informatie over de service die wij bieden? Bel ons via 0800 022 6600 en maak een vrijblijvende afspraak met één van onze ongediertespecialisten.